ردیاب جی پی اس برای خدمات باربری

ردیاب جی پی اس برای خدمات باربری

آیا شما یک ناوگان حمل و نقل کامیون یا وسایل نقلیه پیک دارید؟ آیا شما نیاز دارید که همیشه در ناوگان خدمات باربری مراقب خودروهای خود مراقب باشید؟

ردیاب جی پس اس برای خدمات باربری یک انقلاب جزئی برای صنعت حمل و نقل به ارمغان آورده است که می تواند کمک قابل توجهی در بهینه سازی دارایی ها و همچنین کمک به کشف محموله از دست رفته انجام می دهد. گاهی اوقات یه محموله به اشتباه در بندر، قایق و…..گرفتار می شود و شما دسترسی به آن محموله یا موقعیت آن را ندارید که میتوانید با استفاده ازردیاب موقعیت محموله را شناسایی کنید .

ردیاب ها در کجای ماشین وصل میشوند؟ آیا در داخل کانتینر قرار میگیرند یا در داخل ماشین؟

شاید شما به این فکر کرده باشید که ردیاب برای حمل و نقل خودرو های سنگین و دارای کانتینر دار درکجا وصل میشوند ،ردیاب هایی که به کار میرود بستگی به شخص مقابل و هزینه ای که انجام میشود را دارد زیرا هر ردیاب خودرو دارای قابلیت هایی به خصوصی است که میتواند کمکی بسیاری انجام دهد .

محل  نصب ردیاب ها بر روی خودرو های سنگین:

ردیاب برتر ،ردیاب خودرو ،ردیاب آهنربایی،ردیاب شارژِی

اگر میخواهید ردیاب در داخل کانتینر باشد باید شما از ردیاب آهنربایی استفاده کنید که این قابلیت با آهنربای مغناطیسی که دارد به راحتی نصب میشود و به سختی جدا میشود همچنین این ردیاب مزیتی که دارد باتری آن است که میتواند به ۲ صورت به شما موقعیت بدهد :

۱٫آفلاین

۲٫آنلاین

در مد آنلاین شما میتوانید با روزی ۲ ساعت موقعیت تا یک ماه موقعیت وسیله نقلیه خود را مشاهده کنید ولی در مد آفلایناین طور نیست این مد به شما این قابلیت را میدهد که شما باید از قبل طبق تنظیماتی که از قبل برای دستگاه تعریف کردید به شما موقعیت بدهد یعنی شما ساعت هایی که احتیاج دارید به شما موقعیت میدهد که اینکار باعث مصرف باتری میشود..

حال میخواهیم در مورد یکی از دستگاه های با کیفیت جی پی اس برای خدمات باربری مطلبی بنویسیم:

ردیاب خودرو ،ردیاب باسیم ،دکمه sos یا دکمه هشدار

ردیاب های باسیم فرقی که ردیاب بی سیم دارند این است که با برق اتومیبل سرکار دارند و اگر برق اتومیبل به هر نوعی قطع شود این قابلیت را دارند که به صورت آفلاین و به مدت ۲۴ ساعت به شما موقعیت بدهند . یکی دیگر از قابلیت های ردیاب بیسیم که میتوان به آن اشاره کرد قابلیت تماس دوطرفه است یعنی شما میتوانید در صورت لزوم با راننده خودرو تماس برقرار کنید همچنین یکی از مزیت های مهمی که میتوان برای این ردیاب اشاره کرد دکمه SOS یا دکمه هشدار نام برد که اگر رانندهخودرو باربری به هرنوعی در جاده اتفاقی برایش افتاد یا خطری ان را تهدید کرد میتواند با فشردن این دکمه به مخاطب های خود که از قبل در تنظیمات دستگاه تعریف شده است اطلاع بدهد و با استفاده از میکروفون موقعیت خود را به مخاطب خود اعلام کند.

 

نرم افزار استفاده شده در خدمات باربری:

ردیاب برتر ،ردیاب خودرو ،نرم افزار track solid
نرم افزار track solid

شما میتوانید با استفاده از google play  نرم افزار track solid  را دانلود کنید. این نرم افزار نسبت با نرم افزار های دیگه قابلیت های زیادی دارد .این نرم فزار قابلیت نصب بر گوشی های اندورید و IOS  را دارد و  با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید هر ردیابی که خریداری میکنید در پنل شخصی خود ببینید و دیگر نیازی نیست که برای هر دستگاه ردیابی که خریداری میکنید صفحه ی جداگانه ای درست کنید این به شما کمک میکند که تمام خودرو هایی که برای آنها ردیاب کار گذاشتین را ببینید و موقعیت آنها را هر زمان ببینید همچنین شرکت جیپیران این قابلیت را به شما میدهد که ۱ سال به طوررایگان از خدمات این نرم افزار استفاده کنید و نیازی به هزینه اضافی نیست.

ویژگی ردیاب برای خدمات باربری:

ردیاب خودرو ،جی پی اس خودرو ،ویژگی ردیاب خودرو
ویژگی ردیاب خودرو
  1. با استفاده از ردیاب شما میتوانید محل دقیق وسایل نقلیه را پیدا کنید و به مشتریان اعلام کنید که کالای خود در کجا قرار دارد و چه موقع به شما میرسد
  2. با استفاده از ردیاب برای خدمات باربری این مزیت را به شما میدهد که در صورت وقوع شرایط غیرمنتظره و ناخواسته ، حامل کمک فوری را برای شما میفرستد
  3. جلوگیری از از دست رفتن کالاها، سرقت و اطمینان از ایمنی راننده.
  4. به کمک ردیابی در مورد خروج و رسیدن وسیله نقلیه میتواند به شما کمک کند و از اضافه کاری بیش از حد خودداری کنید و شما میتوانید از صادق بودن رانندگی خود اطمینان حاصل فرمایید

سیستم ردیابی جی پی اس برای وسایل خدمات باربری

ردیاب خودرو،خدمات باربری،سیستم ردیابی
خدمات باربری،سیستم ردیابی

سیستم های ردیابی جی پی اس برای وسایل خدمات باربری دارای تکنولوژی و تجهیزات مناسب است زیرا باعث میشود که وظیفه مدیریت ناوگان حمل و نقل، به سادگی کاهش می یابد و خدمات را بهبود می بخشد. سیستم ردیابی کامیون به مدیران ناوگان اجازه میدهد تا از راه دور از طریق نرم افزار موجود که در موبایل یا سیستم خود نصب کرده اند ، اطلاعات مربوط به محل خودرو، مسیر سفر و …… را مشاهده کنند.

چگونه ردیاب خدمات باربری برای خودروها کار میکنند:

ردیاب خودرو ،ردیاب برتر،جی پی اس
کارکرد ردیاب خودرو

در ناوگان خدمات باربری جهت ردیابی تعداد زیادی کامیون باید ردیاب GPS  نصب شود چون طبق توضیحی که در مطلب بالا دادیم نمیشود آنها را کنترل کرد . وقتی که ردیاب بر روی خودرو های باربری نصب میشود داده های کامیون به نرم افزار مدیریت ناوگان انتقال می دهیم که تمام اطلاعات لازم در مورد شرایط و مکان خودرو را نشان می دهد. همچنین سیستم های ردیابی اجازه می دهد تا مدیران شرکت در مورد تاخیر  راننده اطلاعاتی کسب کنند همچنین میتوانیم با استفاده از ردیاب برای راننده های باربری محدودیت جغرافیایی تعریف کنیم یعنی اگر قصد سرقت محموله را به مکان دیگر داشته باشند به ما هشدار بدهد

پیگیری وسایل نقلیه در ناوگان خدمات باربری به چند روش است :

ردیاب برتر ،جی پی اس ،ردیاب خودرو ،ناوگان خدمات خودرو
ردیاب خودرو ،ناوگان خدمات خودرو

در حال حاضر کنترل چندین کامیون یا حتی هزاران وسیله نقلیه، در چندین کیلومتر دور از شما  بدون یک سیستم ردیابینمیشود موقعیت آنها را مشاهده کرد ، وسایل نقلیه به ۲ صورت در خدمات باربری ردیابی میشود که بستگی به قابلیت های ردیاب نصب شده در خودرو را دارد که میتوان برای موقعیت کامیون خود از میکرون یا تماس دوطرفه با راننده موقعیت کسب کنید همچنین میتوانید با استفاده از نزم افزار موقعیت راننده را مشاهده کنید..

.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *